I'm gonna fight for you.

När jag skrev detta så kändes allt påtagligt och starkt,
men jag visste bara att det var mina känslor som jag skrev,
kunde ju inte veta om du kände detsamma,


men när jag gråtandes hulkade fram min text till dig i telefon
och jag hörde dig dra efter andan och gråta du också
så förstod jag att jag talat för dig också.

Utan dig hade jag inte känt någon lust till någonting,
du gör mig glad och du fyller mig med
styrka, lust och välmod.

Det är det inte många som gör,
när jag är med dig känner jag mig
bra.

Du är en sån vän som alla borde ha,
jag är så otroligt tacksam varje dag jag vaknar,

för det är en till dag med dig vid min sida.
Världens vackraste vän.




I won't cry, no I won't shead a tear,
just as long as you stand, stand by me.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kanon! Du är nu med och tävlar! ;D

2009-05-03 @ 11:15:44
URL: http://www.sazdarling.blogspot.com
Postat av: Louise

Vackert. <3

2009-05-03 @ 12:27:21
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Ida

nawwww! jag börjar ju gråta! :')

Min lilla underbara och högt älskade vän!!!!

2009-05-11 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback