True friendship.

Det är nästan _lite_ läskigt att sitta med dig mittöver bordet,
och alla ord som kommer ur din mun skulle likaväl kunna komma ur min,
du säger samma saker som jag sekunden senare annars skulle uttryckt själv,
du får mig att känna att jag hör hemma någonstans och att känna mig behövd
och älskad trots att det mesta är rätt nere just nu.

Att höra dig beskriva en känsla,
som jag så länge försökt sätta ord på,
och förstå precis hur du menar,
det är helt underbart,
trots att jag inte vill att någon annan ska känna som jag.

Att du framkallat känslor hos mig som jag gått och burit på i flera månaders tid
och inte visat för någon annan än för mig själv, det är så otroligt skönt.


Tack mitt hjärta, för att du finns där för mig!

Kommentarer
Postat av: L

Pappa får skjusa o ordna matsäck själv nu! Men annars hade det varit skönt :*

2009-04-22 @ 18:12:36
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback