Hobby.

Jag har två hobbys i mitt liv, eller egentligen har jag fler men ingen möjlighet att utöva dess, och en av dom är att laga mat.
Sen jag flyttade för snart två år sedan har jag verkligen fått upp ögonen för detta, innan jag flyttade gillade jag det inte alls, men nu har jag verkligen insett hur roligt det är att stå vid spisen och hitta på nya smakkombinationer och liknanade - love it!

&
det är därför jag har sökt kockutbildning till hösten på komvux här i stan, får reda på innan midsommar om jag kommer in eller inte.
Dock är jag så JÄVLA NERVÖS över att inte komma in! Då vet jag inte vad jag ska göra, helt ärligt talat, då går jag under! :P

Nej, nu ska jag duscha o klä på mig, har en känsla av att vi får besök idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback