Framtiden?

I två år har jag istort sett inte gjort någonting alls. Jag har suttit hemma, och verkligen försökt hitta på något jag vill göra med mitt liv. Eller ja, egentligen har jag alltid vetat vad jag vill bli - socionom. Men det är svårt att tro på sina drömmar när man har folk som inte tror på en! Det är väldigt tärande. Men jag har bestämt mig för att efter kockutbildningen (om jag kommer in...) så ska jag plugga lite fristående kurser på komvux och sen söka till Socionom! Det är spännande. Jag har mkt att övervinna för att klara av  det. men det kommer nog funka!

Jag har människor omkring mig som det händer mycket för just nu, en vän har stora planer på att plugga utomlands, och jag är så jäkla stolt!

Och min fina lillasyster som tar studenten den 4 Juni åker till Frankrike och är Au Pair i slutet av Juni, minst fram till jul, behöver jag berätta hur otroligt rak i ryggen jag går när jag tänker tanken? Tänk vad stor hon blivit , och modig, mycket modigare än mig! Ojoj :)

Nej, nu har vi besök. Hejdå

Kommentarer
Postat av: m

socionom kommer bli bra. jag älskar dig

2010-05-09 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback