Another month has gone by...

Har jag berättat om min resa till Sthlm?
Den som tog över 5 timmar på ett tåg och innehöll mysig tapasmiddag med mor och storasyster och en helt
förtrollande konsert med en väldigt väldigt fin barndomsvän...

Jag har skrivit ett långt inlägg, men sen dom firefox och jag orkar faktiskt inte skriva om .

Men jag kan säga att jag saknar våren, med allt vad det innebär, min vår var fin, jag kunde bara inte uppskatta det..

Snart är det jul och det får mig att sluta andas, det blir så svårt och luften liksom bara försvinner.


Saknar mitt hår...


Jaja, lediga måndagar uppskattas iallafall, får nog åka ut till överby och se om mina
nya stövlar är färdiga, de skulle lagas i dragkedjan. Jag är så nöjd.

Men vill ha tillbaka mitt långa bruna hår. Plix?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback