Blåjeans och minnen.

Ligger i sängen/soffan och sjunger "Varför får jag inte på mig dina blåjeans?" , jag blundar och får fram en bild från Globen 2002, det var jag och en long lost friend som var där, på Kent, i Globen, det var underbart och dom spelade sönder strängar och Jocke tappade bort sig i texter och vi i publiken hjälpte honom,
han kastade ut en vattenflaska, jag fångade och gav bort.

747 går igång i samband med att jag blir lyft över kravallstaketen, det enda som går igenom min bortdomnade hjärna är att "Jag är lite närmare Jocke än alla andra just nu!" och sen vaknar jag till liv igen när någon vänlig själ stoppar en dextrosol i min mun..


Ibland gör minnen ont, men detta minnet värderar jag varmt om hjärtat, det var trots allt en fin konsert, och min alldeles första med världens Kent.

Jag återkommer.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är kär i dig!

2009-05-11 @ 00:36:39
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback