Oturens vecka.

Jag vet inte riiiktigt vad jag sysslat med denhär veckan,
i måndags så skar jag mig bland annat med brödkniven i fingret,
 sen så har jag varit allmänt klantig,

och nu när jag skulle in i duschen så skulle jag sträcka mig efter en sak och kom emot
en lampa som gått sönder och står på golvet, så jag började blöda
på handen och egentligen är det inget farligt eller värst märkvärdigt,
men jag är rädd som fan för blod och jag blir yr av bara synen.

Så nu har jag tejpat toapapper runt och ska vänta med att duscha och diska ett litet tag till.



Det gör ont -.-

Kommentarer
Postat av: Sara

jag skickar ett plåster =) :*

2009-03-27 @ 08:41:13
URL: http://ljugformig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback