I’m building an army of misplaced lovers

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "är för ointressanta, för flirtiga, för"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Ett tagnetbord
3. Vad såg du senast på TV? My supersweet 18
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 20.58 (20.57 var den><)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? TV och Jespers spel
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick från ICA
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Jag kollade på tv
8. Vad har du på dig? Klänning&mjukisbyxor
9. Drömde du något inatt? Ja, massa hemska saker :(
10. När skrattade du senast? Åt något Jesper gjorde nyss
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Inte ett skit xD
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Jag ser alltid konstiga saker
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Mest tidsfördriv ;P
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Grease, eller nej, Sagan om ringen!
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? En jäkla massa saker
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag har svårt att säga nej
17. Tycker du om att dansa? Det kan vara kul ja
18. George Bush? No comments
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Mio, tjej. Sen killnamn vet jag nte.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Utan tvivel!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag skulle bli förbannat förvånad om jag kom dit.
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Linda, Sara, Camz & Jenny.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha, det gjorde det XD Men jag fattar ju vad du menar så ;)

PussÄÄÄ sötnos älskar dig <33

2009-03-03 @ 00:40:19
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback