Denna världen är så underbar.

Lat, längtar efter Örebro, och allt vad staden och människorna där innebär för mig,
jag vill ha min familj nära, jag vill se Tintins ögon skina upp när hon ser mig och jag vill
pussa på Wilma.
Jag vill få världens mysigaste kram av min pappa och av Carolina.
Jag vill ha alla mina systrar och jag vill prata och lyssna på musik
med mamma och Thomas, jag vill dansa hela natten
med min moster och vänner.

Jag vill ha frukost i köket på Vasastrand 5 hemma hos mormor och morfar,
jag vill brottas med Birk och leka med mina kusiner.

Jag vill ha alla mina fina vänner, impulsträffar med Jennie
och bara vara med Natta och Lollo, jag vill festa med
Linda och jag vill kunna åka till Stockholm över dagen
för att möta min finaste storasyster,

jag vill ha 10 mil till Norrköping
och på så vis ha Elin inom acceptabelt avstånd.

Jag vill ha en lägenhet på Alnängsgatan 17 med min sötnos,
jag vill ta en promenad vid Rävgången och jag vill njuta av
Wadköping och slottet mitt inne i stan.


Jag lovar, får jag flytta tillbaka ska jag
aldrig mer klaga på min fina hemstad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh sötnos <33 Saknar dig o vill att du kommer hit och stannar med oss <33



PussÄÄÄ

2009-03-26 @ 14:14:22
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Louise

TA MED JESPER OCH FLYTTA HIT

2009-04-05 @ 23:58:42
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback