Yesterday - in textform.

Ja, igår var jag iväg på äventyr alltså. Haha.

Det började vid 12.20 när jag hoppade in i bilen med Ida (Tigger), Adam och Ida (Ior) och vi körde mot göteborg,
massa kackel och skitsnack påvägen dit, tror vi väckte adam ett antal gånger med vårt tjejsnack, sry isf! :P

Iallafall så parkerade vi inne på nordstan och virrade omkring där ett litet tag tills vi hittade dit vi skulle,
nämligen The Studio.
Där fick vi skriva in oss på en dator och sitta ner ett litet tag tills vi blev smkinkade och fick håret fixat
(resultatet finns i inlägget nedan;D).
Och sedan så sprang Tigger och Adam iväg med en fotograf och jag & Ior fick vänta ett litet tag tills en kille kom
och hämtade oss och förklarade för oss hur fotograferingen skulle gå till och så, DÅ började jag bli nervös, haha usch
men det gick skitbra och han gjorde så att man kände sig otroligt bekväm med sig själv :)

När alla foton var tagna så fick vi sitta ner ett litet tag tills våra bilder var klara för viewing och jag som inte brukar tycka att jag ser lika bra ut på bild som i verkligheten (haha tja här kom värsta självförtroendet fram!) hade ju inte direkt förväntat mig några bra bilder,
men fan, han var grym på att fota och bilderna blev SJUKT snygga!
Så jag tänkte köpa hem 10 av de snyggaste, för jag är inte rik och det var inte direkt billigt,
men då funkade det inte av någon konstig - och otroligt irriterande - anledning.
Så jag var tvungen att åka hem utan bilder och bara jag tänker på det blir jag otroligt ledsen,
dom var så otroligt fina.

Så nu sitter jag och funderar på om någon kanske antingen vill låna mig pengarna så att jag kan betala tillbaka på avbetalning, eller om någon vill ge mig dom i födelsedagspresent, det är ju trots allt bara två månader tills jag fyller 20 idag!

Jag hoppas att min mor känner att hon kan hjälpa mig, för jag måste ha dom där bilderna, jag har aldrig varit snyggare!


fanfanfanfanfan!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback