Special Needs

Igårkväll fick jag ett sms där det stod "Amanda!!!!! Gissa vad jag gjort? :D:D:D:D"
och eftersom jag inte visste vem det var som skickat skrev jag
"Jag vet inte, men jag måste säga att jag inte vet vem detta är då jag inte har numret i min kontaktlista"
Resterande smskonversation var på detta vis:

G: Gabbi!
A:
Jaa, jag gissade fan nästan på det! Vad har du gjort då?!
G: Hahaha! Jag har köpt biljetter till Placebo!
A:
Men åååh!!! Jag vill också!
G: Jag har köpt till dig! Haha! En till dig och en till mig! Så att dom inte tar slut menar jag :D
A:
Du är ju för fan störd! Hahahaha :D J undrar om du är full :D Haha vad underbar du är!!!! :D
G: Haha, ne! Jag är helt nykter :P Ne, men jag vet ju att du är arbetslös och då är man inte rik, och jag jobbar hela tiden.. Så istället för att betala biljetten nu så kan du betala den när som helst bara jag inte är 90 år gammal och död :P Haha
A:
Hahah du är bara så jävla bäst!




Så, summan utav detta är att jag ska till Stockholm den 13 Novmber (fredagen den 13, men who cares?!) med en av mina bästa barndomsvänner och se PLACEBO!
Det kommer bli helt sjukt och helt jävla underbart och jag kan inte låta bli att börja räkna ner redan nu!



138 dagar to go!

Kommentarer
Postat av: L

Im so happy for you! :D <3 Ni kommer garanterat få en oförglömlig upplevelse!

2009-06-28 @ 18:59:30
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: froidan

Men då, fan va mysko att det är så :/

2009-06-29 @ 08:48:47
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Vilhelmina

Hej!



Nu kommer du få ett sådant här tråkigt "Jag skrev det här som ett massmeddelande och har kopierat in det i ditt kommentarsfält"-meddelande, men då ni var så många som kommenterade igår och ville vara med på gratislistan kan jag inte göra så mycket annat, annars tar det hela dagen att svara till alla, haha. :) Så jag ber om ursäkt för opersonligheten, men så får det vara.



Tyvärr kom du inte med bland de 10 första som kommenterade - den listan blev full redan 0.33 och jag hann hade då loggat ut för natten och kunde inte uppdatera den. Alltså kommer du inte att få något gratis porträtt.



På grund av det stora intresset öppnade jag istället en väntelista, där man köar för att få betala för ett porträtt senare. Det finns alltså fortfarande chans att få en bild för dem som är villiga att betala. :)



Mer information om pris och hur det går till i praktiken att hamna på väntelistan finns i detta inlägg:



http://vilhelminaullemar.se/blogg/?p=297



Hoppas du har en bra dag och tack för att du visar intresse i min konst!



Mvh

Vilhelmina

2009-06-29 @ 09:55:32
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback