Nattlig underhållning.

Jag har suttit och läst på olika sidor på internet om otroligt mycket Make up sen vi var på The Studio häromdagen, och till slut så kom jag då in på rengöring av borstar och andra redskap. Jag insåg att jag aldrig tvättat bla. min rougeborste och alla dessa borstar, så jag beslöt mig för att göra det.


Resultatet var ju inte alldeles för mysigt måste jag säga,
nu ska jag iallafall tvätta mina borstar en gång i veckan!


Jag passade på att fixa lite i sminkhyllan också, mycket
trevligare att sminka sig om man har ordning på grejerna.

På bilden syns även lite saker jag beställde från ELF för ett tag sedan,
tänk skriva en liten recension på dessa om någon dag eller så.
Och även visa vad jag ska beställa nästa gång ;)


Nej, nu får det nog bli försöka sova till Seinfeld som är på tv.


Jag säger god morgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tvättar mina sminkborstar då o då ^^

Ser jämt snuskigt ut -.- Uschaa.

2009-06-11 @ 10:26:03
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback