God morgon.

Ja, så igår var det midsommar alltså,

vi hade bestämt med Jespers mor att vi skulle äta lite med henne och resten av familjen,
så dom kom och hämtade oss strax efter tre och sen begav vi oss av till stugan,
och när vi kom ut så möttes vi av en otroligt glad Muffins, och av Klasse som hade grillat kyckling,
och alla var sjukt hungiga så vi satte oss ner på en gång och högg i maten,

där satt vi ett tag, jag hade kycklingskålen bredvid mig mest hela kvällen så jag satt och gnagde på
en filé då och då ;)

Iallafall så knäcktes det både en och två öl och jag disskuterade lite med
S, det var trevligt, och jag tror att J fick ventilera sig själv lite också så
båda mådde bra när vi kom hem :P

Det blev ingen  sen kväll,
men det tycker inte jag gör något,
jag hade jättetrevligt iallafall :)

Hoppas alla ni andra haft en fin midsommar också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback