Try to learn when it's time to shut up!

Ibland kan jag bli så otroligt trött på människor som är som otroligt trångsynta och genom detta skada andra människor som följer sitt hjärta.


Det är så att de senaste dagarna har inträffat lite saker som har fått mig att fundera på hur vissa människor faktiskt är funtade, som till exempel hänger ut folk som om de vore idioter på internet, de står bakom en part utan att ens ha lyssnat på den andra parten i disskussionen.

Alltså, det är svårt att förklara men jag kan inte berätta mer av respekt för vissa människor, kan lova att de inte vill att vissa saker ska kunna läsas utav vem som helst! Men snart är det nästan så att jag skriver ner hela historien här på bloggen och låter hela världen läsa, typ.

Nej men allvarligt, det är sårande att se någon närstående bara brytas ner utav personer som inte vet hur man beter sig i ett samhälle, och som tror att internet är något laglöst forum där man får hacka på och bryta ner vem som helst.

Så är det ju självklart inte, och det hoppas jag att de får uppleva inom en snar framtid!


& innan ni ens säger någonting, ta reda på all information,
från båda parter,
då kanske er älskling inte är mycket till ängel längre,

tänk på det.

Kommentarer
Postat av: L

Väldigt bra skrivet, håller med dig absolut!

2009-07-11 @ 16:36:41
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Camillas mamma

...och du har info från båda parter förstår jag...?

2009-07-11 @ 17:13:22
Postat av: Amanda

Camillas mamma:



Nu tror jag att det har blivit ett missförstånd, då detta inte har något med det mellan Camilla & Louise att göra, just för att jag inte har all information om det, från båda parter.



Detta handlar om något annat som inte alls rör dom, ber om ursäkt för missförstånd, men som sagt,

detta berör en helt annan sak!

2009-07-11 @ 17:27:23
URL: http://amandalofgren.blogg.se/
Postat av: Camillas mamma

? Nu förstår jag INGENTING ? Louise o Camilla?! Undrade bara om du hade info från båda parter?

2009-07-11 @ 17:40:05
Postat av: Amanda

Camillas mamma:



Förlåt, missuppfattade dig!

Men ja, det har jag i detta jag skriver om just nu, jag har hört bådas version mycket och väl.

2009-07-11 @ 17:59:01
URL: http://amandalofgren.blogg.se/
Postat av: tess

Håller med jag oxå! Helt sjukt hur människor är funtade egentligen!!!

2009-07-12 @ 02:25:43
URL: http://tjofe.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra skrivet sötnos! Man ska lyssna på båda parter innan man börjar lägga sig i.



PussÄÄ

2009-07-12 @ 02:50:25
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Annie

Ett mycket vanligt fenomen som präglar samhället från många håll och jag håller med om att det är fel. Det finns mycket som är alldeles galet fel. Men hur skulle vi som tycker att det är fel kunna ändra på resten? Vi får bara hata och bita ihop. Bra skrivet dock! Jag håller med!

2009-07-13 @ 14:38:54
URL: http://kimiko.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback