Stuck in the middle!

Ja, händer inte mycket här i Trollhättan måste jag säga!
Jag håller en nedräkning på hur många dagar det är kvar till jag är i Örebro och om hur många dagar jag fyller 20!

Nu är det bara 5 dagar till Örebro och inte många fler fören jag fyller systembolaget! Nämligen 10 dagar! Åh, underbart!
Efter den födelsedagen ska jag inte fylla år något mer :D 20 räcker gott och väl för mig!

Jag hoppas på en rolig fredagskväll den 7e, tillsammans med nära vänner. Om alla kan komma så blir det super! Åh, längtar!

Nu sitter jag och dricker lite rödvin som blev kvar efter förra helgen och väntar på att Ida ska komma och hämta upp mig, sen blir det mys hemma hos henne, jag är sjukt sugen på krogen! Sand har antagligen gratis inträde till 23, kanske kan jag få med henne dit!

J är inte hemma, han sitter på bussen påväg hem till en vän, så han kommer nog inte hem fören i natt så då passar jag på att åka iväg och umgås med Ida innan jag drar till Örebro, för då är jag borta i nästan en vecka och när jag kommer hem har hon börjat plugga! Ojoj.


haha! Detta var nog det längsta inlägg jag skrivit på lääänge. Puss på er alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback