Få gratis presentkort genom att prata med andra människor!

För ca. ett år sedan blev jag medlem på en sida som heter GratisBio och tyckte att denna var riktigt bra,
samlade ihop några poäng och sedan så glömde jag tyvärr bort den,
men nu har de gjort om sina poängsystem så att man behöver inte alls lika mycket poäng som på vissa andra
utav dessa gratissidor man kan hitta,
det är verkligen jättelätt att få poäng,
genom att klicka på länkar, skriva gästboksinlägg till andra medlemmar och även bli vän med dessa.



Ni kan även även göra som jag och få poäng genom att blogga om GratisBio,
otroligt lätt och riktigt roligt också!

Samtidigt som du bloggar har du en chans att få mellan 10 och 1000 poäng,
och är även med i en utlottning av ett presentkort värt 500 kr hos Nelly.com!






Gör som jag och bli medlem gratis idag!


Psst. Om ni använder er av min länk får ni 75 poäng på en gång ;)

Kommentarer
Postat av: a home far away

Jättefin blogg!

Hoppas att du får en underbar helg!

Kram Gunilla från Singapore

2009-07-25 @ 11:38:57
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback