Bang bang, shot dead.

Everybody's gone mad.


Igår hade jag en väldigt fin dag,
vaknade när Catja ringde mig vid halv tolv tiden och frågade om jag ville hänga med ut till Överby,
sagt och gjort, jag slängde på mig (alldeles för mycket) kläder och sen bar det av,
köpte bara ett par hörlurar till J vars gamla hörlurar gick sönder igår.

Sen så drog vi, C, jag & Amelie till Vårhaga igår igen (var där i måndags också!) och solade och badade,
dom blev chockade när jag sa att jag inte badat sen 2007, men nu har jag gjort det,
och fan, det var ju riktigt skönt!


Vårhaga igår

Sen när jag kom hem var jag mest död så jag vilade lite och sen kollade jag på finalen av Hell's Kitchen :)
Spännande!

J bestämde sig för att sova tidigt igår men jag var inte det minsta trött så jag spenderade några timmar vid MSN med
världens bästa Elin.
Vi var fnittriga och glada som två 14 åringar, Elin är en otroligt fin vän,
det finns inte många som förstår mig som hon gör,
och det absolut bästa med henne är att hon vågar säga ifrån,
om det jag gör inte faller henne i smaken,
hon nickar inte bara och ser glad ut, hon står för sin sak.

Och jag ÄLSKAR henne för det!
Min prinsessa.


Here you go,
vår anledning till att bete oss som 14åringar.

Kommentarer
Postat av: elin

Åh sötnos <3 Jag älskar dig för precis samma sak!

Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Är så jävla glad att jag har dig i mitt liv! <3

2009-07-01 @ 14:37:54
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback