I got to much life running through my veins...

God morgon!

Hur står det till för er? :) Eller dig, eller kanske mig själv, säkert inte en liten jävel som läser min blogg, haha.

Jag sitter i soffan med datorn i knät, morgonrocken är på och håret är blött efter morgonens dusch, i högtalarna spelar Robbie Williams - She's the one, ibland glömmer jag bort att uppskatta artister som honom. Han är grym, riktigt grym, nothing to say about it liksom.

Nej, nu ska jag torka håret och lägga på lite smink på mitt urtrötta ansikte, fortsätter jag såhär kommer jag se ut som 50 innan min 20 årsdag (vilken i övrigt bara är 203 dagar bort ;D)

Idag ska jag till Bemmaningsenheten kl. 10.30 sen får vi se vad som händer efter det. Sova kanske? ;)

:*:*

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser!!! :D <3

2009-01-20 @ 00:54:36
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback