God morgon!

Ja, klockan är 06.57, jag är vaken. Jag har badat, jag har gosat in mig i body butter och ansiktskräm.
Jag har kokat kaffe, och druckit det. Jag har faktiskt ätit en hel frukost.

Jag har skickat sms till mina älskade föräldrar och sagt god morgon, hoppas dom tänker på mig idag.

I väskan ligger pennor och kalender.

Det enda som ska göras är att jag ska hitta passande kläder och så ska ansiktet på och håret ska fixas.

Jag är så nervös att jag inte vet vad jag ska göra. Haha, det är bra att min buss går om mer än en timme också.

Just nu önskar att jag hade dom ögondropparna som Ida har pratat om, jag borde kanske skaffa sånna? Så jag blir lite pigg såhär på morgonen (just denhär morgonen är jag ju lite extra trött eftersom jag inte sov någonting inatt. haha, smart amanda!)

Tio i nio ska jag möta Ior. Ska se om jag kan få med henne till Slussen på lunchen (har vi någon sån idag?) och hämta lite saker som jag har glömt där. Och såklart glo på alla andra och hälsapå Rachide & co. Skulle vara trevligt.

Mina naglar är fina, nu ska jag krama lite på Jesper sen ska jag fixa mig också, jag måste ju se respektabel ut idag ;)

Puss, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en bra dag!

2009-01-07 @ 07:12:25
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Elin

Hoppas du hade det bra gumman! <3

2009-01-07 @ 15:06:28
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas dagen var bra =) pussÄÄ<3

2009-01-07 @ 19:07:18
Postat av: Louise

Gud, jag känner förväntan igenom hela inlägget! Det verkar så HÄRLIGT!

2009-01-20 @ 00:57:18
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback