You remind me of a girl I once knew

God morgon!
Tjolahopp och tjolahej!

Haha, ni får ursäkta lite, jag är så sjukt trött alltså - klockan är ju ingenting!
Ändå har dagen bjudit på en helt otroligt jättetrevlig överraskning! Min kära sambo hittade mina long lost glasses och det uppskattas som faaasen, särkilt nu när jag suttit och letat efter nya i en halv evighet. Haha, så jag ser något igen! Det är ju alldeles för underbart alltså :D

Idag då?
Måste fixa skjuts till MAXI eller Willys (någon frivillig?!?!) och så måste jag börja med städning och diskning och tvättning (påminn mig om att kolla upp om det finns någon tvättid ikväll!) innan Elin kommer.,

Den lilla tjejen tror att hon får komma in här som det ser ut nu - no way säger jag bara! Haha :D

Sen får vi se vad dagen bjuder på mer, det ska bli intressant - kanske kan få lite sömn också?


Denna är fortfarande underbar och det går ilningar längs ryggen på mig!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha du är så gullig :D Vi kan ju städa tillsammans så blir det roligare ju :D



Underbar låt... Jagvillvaratjejen..!!

2009-02-16 @ 12:21:37
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback