Neg...chokladbollar & dammsugare!

Ja, jag har då vänt på dygnet totalt, känns som att klockan kanske är fyra på eftermiddagen nu, bra amanda!
Ja, när jag vaknade förut som betalade jag räkningar och sen så drog jag till torget där jag träffade Tanya som jag inte träffat på år! (Trollhättan är inte lika roligt utan henne ;P)
Vi drog till hennes nya lilla lägenhet som var perfekt planlösning på, dock konstaterade jag att jag aldrig sett ett liknande badkar och att den gick i trendigt 70-tal, men jag tror nog att det blir sjuukt nice och så fort hon har tapetserat och haft sig kommer lägenheten bli perfekt!

Sen gick vi förbi Coop och traskade hem till hennes far där jag bryggde riktigt gott kaffe (skryta måst ejag ju få göra!) och så åt vi chokladbollarna och dammsugarna jag köpt på Coop, Tanya bjöd på glass och trevligt sällskap ;)

Nu är Elins biljetter bokade och betalda, vi har bokningsbekräftelse och onsdag - söndag nästa vecka lever jag i harmoni, det ska bli underbart att få hit mitt hjärta. Finaste som finns <3





Puss på dom finaste tjejerna i världen :*

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅHVADJAGLÄNGTAR!!! :D <3<3<3

2009-02-12 @ 22:59:00
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback