Cygnet to Cygnet

Ja fyfan , alltså även fast att klockan bara är elva och jag faktiskt sovit i natt (!!!) så är det en dålig dag och jag vet inte om något kan ändra det,
det enda som jag ska göra idag är att diska och städa undan, sen skulle jag behöva fixa hårfärg, men. orka?


Jag skrattar åt två killar i Örebro födde -90 och -91 som försökte sätta eld på en skinnaffär inatt, eller egentligen tycker jag att det är rätt sorgligt att två killar i den åldern gör något sånt, snälla nån, det måste väl finnas NÅGOT annat att göra i Örebro?
Men det som var komiskt, eller kanske bara ännu sorgligare, är att polisen grep killarna efter att ha följt skospår i snön, jag tycker hela situationen bara skriker film.

Nej, nu ska jag gå och spy.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHA, dumma pojkar ;P

2009-02-17 @ 16:32:53
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback