Miss Blue

Godmorgon. Eller något.

Igår hade jag rätt så skittråkigt hela kvällen, det enda som var något att hurra för var väl att jag badade, men det var inte så jävla bra det heller med tanke på att jag hade alldeles för varmt i vattnet så mina ben somnade.

När allt står på en tunn tunn tråd och jag inte vet vad jag ska göra, vilket håll ska jag gå åt? Ska jag bara hoppa av på mitten och skita i allt omkring, nej, det fungerar inte så..

Hatar att jag inte kan ta hand om mig själv och mina nära och kära som jag borde.


Sweet Miss Blue

Kommentarer
Postat av: louise

åh jag klarar inte att bada i för varmt! men du, jag finns här <3

2008-10-25 @ 00:16:48
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback