En död amanda...

Jafyyfan alltså vad trött jag är! Sov som en skit i natt och vaknade flera gånger av illamående och nervositet, inte det minsta skoj!

men klockan fem i åtta var jag påväg mot Ungdomsslussen, fråga inte, jag vet inte själv xD, där jag skulle spendera min dag, nervös som fasen var jag men det visade sig att alla var supertrevliga! Träffade en kille som hade gått i skola i Örebro, lite komiskt :)
Fick reda på att vi får gratis gymkort på Älvhögsborg (vilket i vanliga fall kostar 700 kr/månaden) det är ju super!

Hann inte göra så mycket mer än att fixa kortet och gymma, men jag klagar inte ;P

Vid tre mötte Tanya mig utanför gymmet och vi drog oss mot oden, hon hämtade ut sina konsertbiljetter och så åkte vi ut till Överby. Jag gjorde världens skofynd och jag är nöjd :)

Men nu är jag dödligt trött och ska väl laga mat då... Imorgon blir jag hämtad av Ida kvart över åtta, skönt att slippa ta bussen iallafall :) PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Tanya

Skor, skor, skor. Vilket fantastiskt substitut mot.... i mitt fall :)

2008-10-27 @ 21:56:03
URL: http://tanyanissinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback