Trött men glad

Det är segt när allt blir som man fruktat, att jag en en gång står på egna ben, inte ha någon att falla emot, ingen att bolla idéer med. Men det är ditt val, och jag tänker inte säga något om det.

I övrigt har dagen varit... död, haha. Jag har inte gjort någonting alls.

Dock så var jag hemma hos Ida igår och drack kaffe med henne & Katja, det var trevligt, och så hade jag ett moment med en av katterna som är hemma hos henne förtillfället, sååå underbar liten kattunge, helt gosig. Och hon tyckte om mig, bara jag haft en större väska hade hon fått följa med mig hem, och så hade jag aldrig mer kunnat prata med Ida ;) Haha :)

Igår så pratade jag lite med Johan också, planerar en utekväll när jag kommer hem nästa gång, tänkte försöka komma hem till den 12 December, kanske stanna ett par dagar, så man kan träffa alla som ska träffas och så. Vi satsar på en kväll med start på MM-baren och slut på Satin, eller kanske BK eller McD, men vi ska bli kalas och vi ska ha det sjukt skoj iallafall. Ser fram emot det som fasen alltså!

Puss på alla som förtjänar det.



Kommentarer
Postat av: Johan

Hälsa på Cowboy:en, och dansa på satin <3 !

2008-11-20 @ 19:43:42
URL: http://j0han.se
Postat av: Elin

PUSS på dig!



Du kan alltid bolla dina tankar med mig älskling, jag finns alltid för dig! <3

2008-11-20 @ 20:48:45
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: L

JAG VILL FESTA MED DIG!!!

2008-11-21 @ 00:33:20
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback