Snö!

Ja, jag upptäckte igårkväll att det snöat här :D Hjärtat bara hoppade till, hihi. Det är ju såå mysigt!

Dock var det inte lika kul förut när jag skulle till bussen och skulle köpa SMSbiljett, det funkade inte så jag fick åka
skridskor till ICA och ta ut lite pengar ;P sen när jag gick från bussen hem till Tanya förfrös jag öron och näsa, mysigt.
Men det var gott med kaffe och trevligt sällskap, ska nog dricka lite vin med henne ikväll också, innan det ska jag dock vila lite,
är såå otroligt trött. Har sovit konstigt inatt. Vet inte varför heller, men men.

Nu ska jag försöka värma upp mina tår lite och kanske spela lite på datorn. Annars får jag glo lite på tv.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Johan

vin? shit, bag-in-a-box-morsa?!

2008-11-22 @ 01:59:00
URL: http://j0han.se
Postat av: L

jag kände faktiskt att jag gillade snön förut. men det känner jag alltid första dagen....sen övergår det i avsky haha. snart 1a advent! Och den firar jag med M... :)



Inte bara du som drömmer konstigt :P haha. Älskar dig :)

2008-11-22 @ 19:01:03
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback