Du måste finnas!

Tanken är svindlande, framför mig gapar en avgrund.
Hela mitt väsen gör uppror och vill säga nej.
Frågan är väckt och nu darrar min själ innför svaret.
Att du inte finns till, fast jag trodde på dig.


Läste Lollos blogg förut, där hon skrev att hon lyssnat på Helene Sjöholm, och jag måste hålla med henne,
hon Är sveriges bästa sångerska! En låt som Du måste finnas har väldigt speciellt betydelse för mig och
det är inte långt ifrån tårar när jag lyssnar på den. Jag kan hela låten utantill och jag skulle kunna lyssna på
den hela dagarna för att betydelsen är så otroligt speciell och personlig för mig.

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag minns när vi gick i Göteborg med Johanna o lyssnade på den...Minns du?

2008-11-13 @ 19:49:34
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback