Att aldrig vara ensam...

Ligger på mage i sängen och lyssnar på musik, mestadels Kent, Lars Winnerbäck & The Ark. Inte visste jag att dessa pojkar kunnat hjälpa mig så otroligt mycket. Texterna som Lasse, Jocke & Ola förmedlar är som balsam för hjärtat när man mår som sämst, men även när man mår bra.
Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna leva ett liv utan musiken, den har funnits hos mig i över 10 år och är den enda jag kunnat luta mig till.
När jag var mindre tapetserade jag mina väggar med The Ark texter och bilder på mina gudar. Jag minns dom åren med både ljus & mörker. Jag förlorade många vänner och min familj splittrades, men samtidigt lärde jag känna min älskade Elin och jag började formas till den jag är idag.

Elin - Du är en utav de människor som jag känt längst, jag vet att jag kan lita på dig till 110 % och du känner mig så väl att jag inte ens kan undkomma med en liten vit lögn, fast när jag försöker mig på det är det mest för att neka något för mig själv, för som sagt. Du känner mig så väl att jag aldrig skulle lyckas. Jag älskar dig för att du alltid finns, för att du är den finaste som finns och för att du hjälper mig upp på morgonen. Du gör mitt liv värt att leva, jag är lyckligt lottad som får ha en vän som dig. Jag tänker på dig varje vaken sekund, särkilt nu, sötnos. Hör bara av dig. Jag sitter i timme efter timme och pratar med dig om du så vill. <3


Lollo - Min äldsta vän, så mycket vi har gått igenom du&jag, vi har så mycket fina stunder bakom oss och även om vi har haft det svårt har vi alltid hittat tillbaka till varandra. Det är meningen att vi ska vara vänner för livet. Det finns få minnen jag inte minns från min fleråriga vänskap med dig. Det finns inga ord i världen för hur tacksam jag är för att jag har dig att vända mig till. Tack för att du finns, älskade underbara du. Jag älskar dig. Nu&föralltid. Det har alltid varit, och det kommer alltid att vara.


Jennie - Du är så underbar, jag kan inte ens beskriva hur mycket du betyder för mig, jag har alltid något att berätta för dig, jag behöver aldrig skämmas för känslor inför dig, jag vet att jag kan ligga och hulka i telefonen i timmar och du behöver inte ens säga ett ord. Jag vet att du finns där, precis som jag finns där dig när du behöver prata, om saker som händer eller om någon glad nyhet. Jag saknar dig så otroligt mycket när jag bor här nere. Det är helt insane. Jag önskar jag kunde finnas tillhands hela tiden, mer än på telefon. Jag ÄLSKAR dig, det finns det inga tvivel om!


Mimmi - Min finaste syster, så mycket du stått ut med. Du ska veta att storasyster alltid finns. Ring så kommer jag, dig kommer jag alltid skydda. Jag har inga ord för hur underbar du är, för hur stark du är som klarar av så mycket i ditt liv. Du är bäst!


Camz&Sara - Ni är mina fina skåningar, det finns få jag har lika roligt med. Som jag samtidigt kan lita på så som jag gör. Mitt förhållande till er är obeskrivligt och det spelar ingen roll hur mycket jag tjatar om Skåne för alla andra, för så länge dom inte känner er kommer dom inte känna mitt Skåne, älskade tredje hem. Ni hjälpte mig så otroligt mycket våren 2007,  med galna fester och snedsteg och otroligt mycket skratt och kärlek. Hela ni är kärlek. Ni är bäst!


Jesper - Min älskling, jag kan inte förklara för dig hur jag känner. När jag ser på dig vill jag bara drunkna i dina ögon och när jag håller om dig vill jag aldrig släppa. Fina du, vi har något starkt som jag är säker på kommer hålla föralltid. Det finns ingenting bättre än att få vakna upp bredvid dig på morgonen, och bara andas in allt vad vår kärlek heter. Det är det vackraste. Jag älskar dig, hjärtat mitt.


Tanya - Även om vi inte känt varann så länge så betyder du mycket för mig och jag ger mig fan på att ingen, eller ingenting, ska kunna förstöra för oss. Du får mitt att stå ut i den här hålan ;) <3

[Tanya, jag måste få lite bilder på dig! xDPUSS]



Låt oss avsluta med en vacker bild på mig:


 




Lars Winnerbäck - Dom sista drömmarna del II
Och Linnea liksom sa ”Sida vid sida ska vi gå”
Om du vill mig nånting
Så satt jag tyst och hörde på
Men det var du som sa till mig
Att jag ändå aldrig skulle förstå
Säg aldrig så igen
Det gör ont i mig än
Jag ville verkligen vara din vän
Det var du som lät mig gå

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är fin, och Skåne kommer alltid att finnas här för dig. Även om både jag och Glenn flyttar till andra orter. <3

2008-11-27 @ 08:16:05
URL: http://ljugformig.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh din underbara människa. Sitter nästan och gråter här <3

Jag älskar dig så mycket, skulle inte klara mig utan dig! Om du bara visste vad du betyder för mig!

2008-11-27 @ 09:18:00
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Louise

Wohooo! YOU'RE THE ONE! And only! <3

2008-11-27 @ 11:23:19
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: syster

du är bättre än den bästa amanda, jag älskar dig<3

2008-11-27 @ 12:20:50
URL: http://mimmi-l.blogspot.com
Postat av: Tanya

Vad underbart skrivet. Vi håller ihop i den här jäkla hålan ;P men du kommer ALDRIG att få en bild på mig :))

2008-11-27 @ 17:53:39
URL: http://tanyanissinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback