Tralala

Men tja då!

Idag har det inte hänt så mycket alls faktiskt, var projektredovisningar hela dagen i skolan så ja, vi har bara suttit och lyssnat och så, roliga saker människor kommer på måste jag säga! ;D

Jag & Natta gick upp på stan, så var vi inne på bibblan när något konstigt nummer ringde, det var från ett utav jobben jag sökte igår, hon vill fråga lite frågor och så, så skulle hon höra av sig när hon pratat med andra sökandes o så. Yes ;D Kanske inte det roligaste jobbet, men vafan, jag tänker _inte_ vara kräsen! Nu ska jag söka jobb i 40 minuter sen så ska jag käka polly och se på Desperate Housewives och sakna Jespers trånga säng och hans varma kropp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback