Studentpepp och sommarjobb!

Hejsan hoppsan nu var det ett tag sen jag skrev igen!

Helgen spenderade jag som vanligt i älskade trollhättan med min sötis pojkvän. Jag mådde dock inte alls bra, trodde att jag fått bihåleinflammation i lördags men den gick över, nu är jag bara överförkyld och jävlig ;)

Imorse när jag skulle åka hem för att ta mig till skolan råkade jag missa tåget, vaknade typ fem minuter innan det gick, så det var ju bara att somna om igen och sen plugga arslet av sig. Håller på och skriver ett jävla PM som inte alls är roligt och som egentligen skulle ha varit inne för två veckor sen. Men det gör faktiskt inget speciellt att jag sitter och skriver på det nu, för just nu känns allt jäkligt bra!

För 1, dom ringde från Allsite idag och Gratulerade mig till sommarjobbet! Det känns sååå jäkla bra alltså, tjejen som ringde verkade hur mysig och gullig som helst så jag verkligen längtar tills utbildningen startar.

2. Det är 17 dagar kvar av skolan nu, YES! Visst har jag så sjukt mkt att göra, särkilt engelska, men ligger jag bara i som satan nu i en vecka så kirrar jag det.

3. Vädret ska bli bättre och på onsdag får jag träffa antonia!

4. På Torsdag är det ett helvetes prov men även min Lillasyster fyller 3 år då! Grattis sötnos :D

5. På Fredag, den 23e, fyller mitt och Jespers förhållande 11 månader :D Är så lycklig över att ha dig i mitt liv älskling!

& sist men inte minst då, 6, imorgon ringer vi till FRIMIS för att boka studentbiljetter, OHJA!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback