Still standing

Haha godmorgon på er!

Sitter & lyssnar på General Nitwit, man skulle kunna tro att det är bara för att dom som är med är mina vänner och går i min klass, men alltså, ärligt, jag tycker att dom är riktigt grymma. Perfekt musik att lyssna på på morgonen, ska nog tvinga Jocke skicka över några låtar över msn så jag kan fylla min mp3 med dom :)

Om 20 minuter går min buss, jag ha duschat nu på morgonen, något jag sällan gör, inte duschar, utan gör det på morgonen, det är inte direkt något för mig. Men det var skönt :)

Nu ska jag försöka lista ut hur man får in YouTube-klipp i inlägget så ni kan få se GNs grymma musikvideo till Suck baby suck.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback