Sommarvärme!

Här får man höra klagomål på att man inte bloggar ofta nog. Hmpf säger jag om det! Haha.

Iallafall, vädret är vackert här i Trollhättan, bara så att jag skulle vilja slänga mig på gräsmattan o sova i solen hela dagen, men så kommer det icke att bli. Måste snart iväg till ICA för att köpa lite nödvändigheter och kanske en glass, och sen ska jag in i duschen och så.

Dom senaste dagarna har jag spenderat sjuk i sängen. Hehe, igår så spelade jag och Jesper klart Final Fantasy X, alltså, slutet var så jävla sorgligt och jag vägrar tro på att Tidus verkligen försvann och bara lämnade Yuna helt ensam! Jag blev så arg på Jesper att det inte är sant, haha. Men nu har vi iallafall börjat med Final Fantasy X-2, så man får se fortsättningen :D Yäh.

Jaha, mer då ? Jo, mamma har köpt en ny dator, det ringde hon så glatt och sa igårkväll. Så det ska bli spännande och få se vad det är! ;D & hon sa att det stod att den inte fick stå i sängen... hahah. Så roligt. I veckan måste vi antagligen börja planera vad vi ska köpa för saker till min student och så också. Det ska bli det finaste på länge, inget ska få förstöra det. Så det så ;D

Haha, jaja, hoppas Camz är  nöjd med denhär uppdateringen nu då. Puss på dig sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback