Rix Fms webbradio

Haha, ja, vi sitter och lyssnar på Rix Fm, spelar bara en massa melodifestivallåtar, trodde nästan att Jesper fått in fel kanal, men så var inte fallet. Haha. :)

Alltså, dagen idag! Vädret har varit heelt underbart ;D Efter lite spelande så gick jag och pälsk till ICA Jätten och köpte 5 kanelbullar (för 10 kronor, värsta klippet!) & sen köpte vi SPF spray från Garnier, den verkar skitbra, det är genomskinlig spray. Pälskis har redan blivit lite röd om armarna så vi tänkte att det var dags att investivera i en sån, så man slipper ha ont ;)

Annars då? Vi har tvättat och gjort baconmackor, skitgott! Haha ;D Nu har jag precis laddat in lite bilder i datorn och älsk sitter och knepar med något 3Dprogram, tror det är ett skolprojekt han pillar med. Jag borde börja med mitt också, ska redovisas snart. Men jag känner mig rätt lugn.

Nu ska jag smygdansa lite till Rihanna - Please don't stop the music.
Hehe


:*:*:*!!!


Edit: Innan jag & älsk var till ICA var jag minsann där ensam och köpte tamponger och en piggelin glass ;)

Kommentarer
Postat av: camz

rätt ska va rätt! :D

2008-05-09 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback