Love is in the air

Sitter hemma hos mamma, pappa körde hit mig förut. Mamma kom hem strax efter, heeela bilen full med blommor och jord, skyllde på att det är för att jag ska ta studenten. Haha ;) Nu luktar det bakad potatis och mamma kör nån gammal skiva på högsta volym.
Tog kort på min mössa förut btw
image28

Är så himla nöjd! Hihi



Imorgon är det den 23e, vilket betyder månadsdag för mig och min älskling, den 11e i raden. Helt underbart. Det betyder att det endast är en månad kvar till ettårsdagen. Åh. jag längtar så att jag skulle kunna dö!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefin mössa verkligen! Och grattis i förskott på 11 månadersdagen :)

2008-05-22 @ 20:23:02
URL: http://Thailandssol.blogg.se
Postat av: Sara

Jag alskar din mossa!

2008-05-23 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback