Långpromenader

Hallå!

Vad har hänt idag?

Jag vaknade runt sju tiden i morse och var så jäkla törstig, tog lite att dricka o somnade om, vaknade runt elvatiden igen. Rätt så utvilad faktiskt. Vi hade en grymt trevlig dag igår :)

Runt två tiden så tog jag och Jesper en långpromenad, med ett stopp på Max först, på Spikön, det finns en massa änder och gäss där som vi stod och tittade på en halv evighet ungefär. Men dom är roliga att se på och just då önskar jag att jag hade en Systemkamera. Vi har ju faktiskt hittat en billig sådan, så jag funderar på om jag kanske ska önska mig den i present, till studenten då. Men egentligen borde jag ju önska mig saker till en lägenhet. Vi får se, jag får överlägga med mor min och resten av familjen.

Iallafall, promenaden tog ett tag och vi var hemma till strax efter fem. Det var skönt att gå ut och gå, jag tror vi får göra det lite oftare. Jag ser fram emot att flytta hit då jag har känslan av att vädret kommer vara inbjudande och att jag & Jesper kommer ta många härliga promenader längs Spikön. Ojoj, jag säger då det. Det är 10 dagar kvar tills jag tar studenten nu, är det inte sjukt? :)

Runt niotiden kom jag på att jag ville ta en promenad efter att Sanningens ögonblick var slut, så nu runt elva tog vi oss en liten kvällspromenad. Diskuterade lite olika saker. Det älskar jag med vårat förhållande, vi kan verkligen prata om saker, sånt som verkligen behövs, iallafall tycker jag det.

Nu tänkte jag att jag ska sitta och drömma lite om kameror, saker till en lägenhet och framför allt vårt nya liv vi startar snart.

Åh, just nu är jag bara så otroligt lycklig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du är så duktig på att uppdatera :P

2008-05-26 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback