Jobbsökande

Ojojoj, nu har jag sökt typ 8 st jobb i Trollhättan och Göteborg, sökte på IKEA där Camz jobbar, så skojigt! ;D

Annars idag då? Tårar och skit när jag åkte hem och det är aldrig trevligt, förstår inte, snart har vi varit tillsammans i ett år men ändå så har vi inte vant oss vid att åka ifrån varandra. Kommer nog aldrig att göra det heller. Men det känns bra måste jag säga, att jag inte ens har en månad kvar till studenten nu, och det betyder ju att jag kommer flytta ner till Trollhättan. Jag är så otroligt glad för det! Tror knappt att någon förstår. Ojojoj, det kommer bli så himla underbart, längtar så att jag kan dö!

Döda mig kan nog min ingående migrän göra annars, ska nog ta mig upp till sängen eller soffan, beror på hur ensam jag känner mig i sängen (hej stor 120 säng ensam efter att ha trängt ihop mig i en liten 90 säng med Jesper som brer ut sig som ingen annan), åh, jag vill inte sova ensam!Jag hatar det, usch.

Nu ska jag ta en tablett och gå upp och se på High Chaparall, sen ska jag se på Criminal Minds litegranna, har blivit ett beroende typ :P Hihi.

Uppdaterar mer imorgon. :) :*

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg ändå High Chaparall med Camz för hon var hemma och vi myste och åt ostbågar och tog fjantiga ghetto-bilder framför den nya kotapeten i karin och mickes rum. Vansinnigt hur konstigt det ser ut som ett rum! Usch jag hatar att sova själv, och ändå borde man ju ha vant sig efter 2 år.. eller hur? Kom ner till Göteborg i helgen! Puss

2008-05-13 @ 13:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback