finalen i 100 höjdare

Tjenare!

Jag har verkligen inte ooorkar blogga på ett jäkla tag som ni märkt, har inte hänt något speciellt, valborg var mysigt med pizza, poker, mysko filmer och trevligt sällskap. & i lördags nu så blev jag sjuk, fick urinvägsinfektion och gryymt ont i halsen, när jag vaknade i söndags hade jag även feber. & har det fortfarande så jag har inte kunnat åka hem från trollhättan, vägrar sitta på ett tåg febersvettig o massa.

Så ja, nu har jag lcykas få i mig lite ris och en macka idag, men det är det första jag äter sen i lördags... det är såå störnade för jag är hungrig som fan! Usch :P

jaha, vad har hänt mer då? JO! Jag fick sms av Camz förut, hon kan komma på min student :D:D:D

Sitter o kollar på 100 höjdare, finalen, ska bli skoj att se vem som vinner. jag håller nog på gubben i läder. haha

puss . :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback