Älskade finaste syster.

Idag fyller min älskling tre år. Det är så himla otroligt. Jag minns för tre år sen, när jagfick reda på att vi fått en till liten syster, det är en minnesvärt minne som jag alltid kommer att bära med mig, det är ett som är säkert! :)

Efter att jag redovisat mitt projekt för Anders, Johan, Micke, Natta & Julia idag så stresskäkade vi lite o drog sen upp på stan, Natta skulle till Bianco & kolla om hennes skor hade kommit in, hon skulle tillbaka runt ett, så vi kollade lite på stan, jag ringde pappa och han sa att dom skulle till ICA Maxi, så jag åkte hem o hängde med dom. Båda systrarna for som två riktiga yrväder! Men dom är söta,  & nu har dom precis bakat tårta :)


Snart ska jag upp på stan för att träffa Mamma, hoppas det blir mysigt, var så länge sen sist nu! Så det blir skoj, har hittat en kofta till studenten också som jag tänkte att hon skulle få se :)


(& juste, Natta fick sina skor och ringde mig och lät som ett barn på julafton!)

Kommentarer
Postat av: charming man

Glass eller iskall cola på sommaren? :)

2008-05-22 @ 15:46:52
URL: http://charmingman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback