Studentmössor

Nu har precis beställt en studentmössa, det är ju trots allt mindre än 3 månader kvar till studenten. Det blev en Royalmössa, hoppas det blir snyggt! ;) Nästa vecka nån gång hoppas jag att vi ska ta tag i mat och sådant efter studenten också, jag måste ha flera saker att påminnas av för att klara av skolan! Men det blir nog superbra, tror inte ni? :)

I eftermiddag ska jag ha ett möta klockan 15.05 och sen kommer mor och hämtar upp mig så åker vi ut till marieberg och kollar på resväska, det blir superbra hoppas jag!

Imorgon drar jag till Jesper för det är problem i min familj igen, men men. Får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: tobbe

Royal mössa? hur ser en sån ut?

2008-03-06 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback