Singing Bee

Ligger och kollar på Singing Bee på Trean just nu. Jag tycker det är ett rätt underhållande program samtidigt som jag nästan kan skämmas ögonen ur mig, men det är för att jag lätt skäms för andras personers räkning. Hehe, men sån är jag :)

Tyvärr hittade vi ju som sagt ingenting i Göteborg igår, men jag såg lite mysiga saker, bland annat en jättesöt klänning på Rut Mfl! En helt underbar affär som jag minsann tycker ska etablera sig på lite fler ställen runt om i landet, lika så gäller självklart Monki! Hittade en jättefin väska jag skulle kunna ha när jag pendlar mellan Thn och Örebro som jag så ofta gör : )

Annars så testade jag en supersöt klänning av märket Twist & tango som finns på MQ här om dagen!

image14

Nu ska jag fundera på en ny design till bloggen, kan vara skoj med något nytt!

Kommentarer
Postat av: Linda

ge mig den :D den var supersöt
^^
Du o jag borde åka till gbg någon dag :)
PussÄÄ

2008-03-09 @ 21:02:19
URL: http://lindacrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback