Så ska det låta

Hej och ursäkta mitt tröga bloggande idag, men jag har inte riktigt haft tid. Jag har försovit mig och så har jag tagit mig till Trollhättan idag, väl här råkade jag somna ett tag i vår sköna säng och efter det så var det dags för käk som min bejb lagat, hemmagjorda hamburgare och pommes. Gott vare!

Efter det så blev det Så ska det låta på tv, bland annat Amy Diamond var med, det var väl ett lite speciellt avsnitt idag med bland annat Elvis och en väldigt spec. version utav Robbie Williams Let me entertain you.

Annars har det hänt absolut ingenting idag, vi var nyss iväg och köpte cola, så ska vi snart spela Halo, något spel com Jesper fått mig att försöka. Vi får väl helt enkelt se hur det går!

 Imorgon blir det upp tidigt och göra sig i ordning inför bilresa in till Göteborg runt halv nio. Hoppas på iallafall lite shopping, jag tänkte leta efter underkläder och så ska vi leta reda på en jacka till Jesper.
Hoppas vi hittar något supersnyggt! Camz, har du sett några snygga herrjackor på typ Topman eller något liknande? ;D So tell me!


Bilder kommer nog imorgon! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG MISSADE SÅ SKA DET LÅTA :'( repris imorrn ja tack

2008-03-07 @ 23:52:24
URL: http://thailandssol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback