Rainbow Six

Ja, det blev så att jag åkte till Trollis idag, jag klarade inte av att vara kvar hemma och så, så ja jag har mina bra anledningar :)

Iallafall, dagen idag har varit helt okej, började 07.20 av att Julia ringde och ville ha med mig till soklan, sagt och gjort, ca. 1 timme senare gick jag av bussen och mötte upp bla. Julia och Natta och vi begav oss till Backahallen för dagens första och enda lektion, nämligen idrott. Vi skulle spela badminton. Det gick superbra, lovar att jag kommer ha världens träningsvärk i vänsterarmen imorgon! Men iallafall.

Efter Backahallen kom min syster Mimmi till skolan för att klippas av Ullis. Jag tror hon blev nöjd med resultatet! Det brukar man iallafall bli när Ullis klipper en :) Senare käkade vi lunch, pyttipanna, kanske inte världens höjdare!

Eftersom Natta blev av med sin plånbok i torsdags men fick tillbaka den igår, dock utan busskort drog vi till Karro och skaffade nytt busskort åt henne, självklart kom jag på efteråt att jag borde fixat mitt också eftersom jag fått det gratis, men det får fixas efter lovet sen istället!

På stationen satt vi och jag drygade loss riktigt rejält, Linda kom förbi en snabbis också. Mysigt! Tågresan var sjukt dryg med alldeles för lite sömn, alldeles för högljudda göteborgare och alldeles försenade tåg! Men ja.

Nu är jag iallafall här och vi har precis spelat lite Rainbow Six, coolt! Nu är det Fråga Olle som gäller, sen kanske min blogg får en ny design, vem vet? ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Naw, ja det blev verkligen en snabbis xD haha, men du var så söt idag ^^
Jobbigt med störande folk på tod när man vill sova >_

2008-03-12 @ 22:07:55
URL: http://lindacrona.blogg.se
Postat av: tobbe

OOh fan va mycket du har hunnit å gjort!!! skulle ha fastnat vid rainbow six där!!!!:)

2008-03-13 @ 01:39:01
Postat av: louise

pyttipanna är asgott :D

2008-03-13 @ 21:53:17
URL: http://thailandssol.egetforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback