Nya inköp och magsjuka

Nu var det väl ca en vecka sen jag skrev tror jag,
sen dess har jag fått mitt röda bälte jag tänkte ha till min studentklänning, tar kort på det senare någon gång!
Jag & Älskling var på Kent i fredags, det var väldigt fint, precis som alltid när Jocke & co står på scen :)

I Söndags låg vi mest bara i sängen, firade på vårt egna lilla sätt att vi då varit itllsammans i nio (!) månader. Helt otroligt, det har gått så jättefort, men jag älskar det. Jag har aldrig mått bättre, det känns riktigt bra med honom, så jag ser fram emot många många fler månader och år tillsammans med honom. Bäst är vi, såklart ;)


Jaja, natten till igår åkte jag på åksjuka, spydde och hade mig, feberfrossa men utan riktig feber, jobbigt var det iallafall, så jag hade tur som hade Jesper vid min sida, han tröstade och höll om sådär som en riktigt underbar person gör :) Så ja, jag missade första dagen av skolan, men jag gråter inte för det faktiskt :P

Idag var vi ute på marieberg, hittade varsin jacka i adidas stuk på Jack & Jones, orangea var dom, skitsnygga. Så nu har jag precis fixat mina naglar orange och så, funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Beställde en ring från zylber förut idag också, hade hoppats på att dom kunde skickat den idag så jag hann få den innan jag åker på fredag, men men, inte hela världen, då har jag något som väntar på mig när jag kommer hem på söndag ;)



Imorgon ska vi i famijen iväg på någon fin middag med lite skådespel, typ något sånt som Miss Marple och liknande saker, det inträffar ett mord och vi som är där ska få lista ut vem som är mördaren och sånt, det kan nog bli helt okej, då ska jag vara riktigt finklädd. Funderar på klänning, kofta och pumps, vad tror ni? Jag måste köpa strumpbyxor innan vi åker på det, vill ha gråa, visserligen har jag redan 3 par gråa, men alla är trasiga, haha!

Och juste, jag måste berätta att jesper har börjat bli trött på min väskfetisch, jag ser snygga väskor överallt! Helt H&M är proppfullt med väskor, och ojojoj!

Köpte hårfärg idag också, får se hur och vad det blir av det, berättar senare.

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback