Ny blogg.

Jag har övergett min gamla blogg som svämmade över med deprimerade tankar.
I denna vill jag mer, prata om mig själv, er och världen. Jag ska försöka komma igång så bra jag bara kan,
tänkte visa kläder och sånt som jag gillar,
som olika bloggar och kanske olika websidor som man kan shoppa ifrån.

Just nu sitter jag o kollar in ett snyggt kedjehalsband på zylber,
ni kan bli medlem där genom denna länk : http://zylber.com/?ref=40043 och ta del av en massa billiga smycken,
jag älskar det iallafall!


Annars idag ska jag dra med Jesper ut på en promenix hade jag tänkt, hoppas att det är fint väder ute bara! Kanske shoppar lite, det får vi se hur det blir med. Tänkte snart fixa i ordning frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback