Marieberg

Efter skolan så åkte jag, mamma och syster ut till Marieberg Köpcentrum, kollade på lite olika saker och jag tittade på en jättesöt klänning som Alissa rekommenderat till mig. Helt kär blev jag! Men mamma tyckte inte att den passade som studentklänning så jag fick inte med mig den hem tyvärr. Men med mig hem fick jag en stor resväska från Coop iallafall, 199 kr medlemspris, knappast något man kan klaga på!

Annars så har dagen varit lugnt, sen jag kom hem har jag suttit och letat lite olika saker till studenten, tänkte att jag ska ha en annan klänning på kvällen, vad tycker ni om denna?

Kan dock inte bestämma mig för färg, jag har tänkt mig silver accesoarer iallafall, vilken tycker ni? :)

Jag har även planer på att ha löshår, lite lockigt hår på studenten, vad tror ni om det? :) Hihi.

Nu ska jag fortsätta glo lite på Efterlyst :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Svarta! helt klart till silverväska.

2008-03-06 @ 21:19:40
URL: http://thailandssol.blogg.se
Postat av: tobbe

Defenetivt SVART!!! kanske för att de är min favvo färg men.. är de ett stort köpcentrum dit ni var?

2008-03-06 @ 21:52:29
Postat av: Mattan

Svart! Absolut svart!

2008-03-09 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback