Klippning och hårfärg

Jesper klippte sig idag, rätt så mycket, men det blir fint och nu ser han inte ut som en Streetpunk längre som han så fint uttryckte sig ;) Hihi. Och nu sitter han och spelar något pangpang spel med röd hårfärg i huvudet, han kommer bli skitsnygg. Fast. å andra sidan är han ju redan det ;) Hehe.

Idag åker jag hem, 17.32 går tåget från  Trollhättan, 18.34 anländer jag till Göteborg för snabb mellanlandning och snabbisfika med Camz my darling! Det blir fint, har har träffat henne sen i November, gissa vem som håller på att dö av abstinens? Jo, jag!

Annars åker jag tillbaka hit på Onsdag eftersom jag har projektvecka och arbetar bättre här än hemma. Och så åker vi tillsammans till Örebro på måndag, om en vecka, för på tisdag tar vi bussen tillsammans med lite andra personer till sthlm, och boardar båten mot åland. Vi hoppas på lite party mitt på lovet, det blir häärligt!

Imorgon har jag ett möte med Anders, lite orolig för hur det kommer gå då jag inte gillar honom. Men men, jag kommer väl överleva. Som vanligt!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback