Cityakuten

Sitter i vardagsrummet med syster och mamma nu, vi kollar på Finalavsnittet av Citakuten. Men ska jag vara ärlig sitter jag mest och kikar in olika resväskor och sådant som kan vara bra att ha  när man är utomlands två veckor i sommar!


Annars idag så har jag inte gjort så värst mycket, bläddrat igenom Elle katalogen som jag köpte i Skövde påväg hem. Imorgon ska jag träffa Antonia, det kommer bli underbart!

Har ni några tips på bra saker att ha med utomlands?

Uppdaterar säkert en gång till senare. Vet vem, jag kanske klickar hem något vackert från Zylber.

Kommentarer
Postat av: Sara

Darling! Sjalvklart vet jag vad du ska ha med dig utomlands ;P haha, solglasogon ar alltid bra, och solkram. Och en eller tva eller arton olika bikinis, sen lar du inte behova mer =) vart ska ni??? :*

2008-03-05 @ 06:53:31
Postat av: Mattan

Ta med mediciner!!!

2008-03-09 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback