Balklänningar

Idag var jag i skolan, men inte så väldigt länge, får ändå ingenting gjort när jag sitter där. Så jag åkte upp på stan istället och lagom när jag sitter på bussen ringer Jennie och var påväg upp på stan, så jag fick snällt gå till järntoget och vänta på henne och hennes vänner när jag egentligen längtade hem till sängen ;)

Det blev lunchbuffé på Kinamuren, otroligt gott! Sen skulle dom shoppa lite, Miríel ville kolla på balklänning så vi gick iväg till affären, fylld med underbara klänningar! Jennie hittade en som satt perfekt på henne och jag såg flera stycken jag skulle kunna tänka mig, bara det att min skola inte anordnar bal, så det är lite tråkigt.  Men men, inte deppa över det, jag får ta mig upp på stan när dom har sin bal, vilket är dagen efter min student så då är jag förhoppningsvis heldöd och väldigt skabbig, men jag måste ta kort på dom! Lovar att dom kommer vara hur vackra som helst! :)

Jag tycker det är helt otroligt att det är tre månader kvar i skolan idag, overkligt skulle jag nästan vilja säga :) Det har gått väldigt fort så jag tror att resterande kommer rusa iväg också.

Insåg nyss att vi har bara fyra lektioner nästa vecka, ska bli så skönt att vara ledig måndag och torsdag. Det tycker jag att jag är värd ;) Så det blir långhelg hos Jesper. På lördag åker vi in till Göteborg, kommer bli mysigt!

Nu ska jag väl sluta babbla och gå ner och göra lite mat, vad det blir bestämmer tyvärr inte jag dock ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tobbe

tre månader? känns jävligt skönt va?xD

2008-03-06 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback