Lite trött och dunderförkyld

Hehe jag har varit så himla trött den senaste veckan. Jag kan inte förstå att det är en vecka, sju dagar, sen jag tog studenten nu. Det är ju helt underbart och det var en utav de bästa dagarna i mitt liv. Om jag får chansen säger jag inte nej till att hoppa upp på ett studentflak igen, det är ett som är säkert!  Fick en massa olika grejer men det orkar jag inte ta upp här ;P

Natta, Julia & Jag på champangefrukosten. Jättemysigt var det!


En inte så nykter jag efter flaket, hes som en kråka var jag i flera dagar efteråt. Men det var det värt!


Nu är jag i Trollhättan, imorgon tar en utav min älskade vänner Jennie studenten, önskar att jag kunde vara där men med min dunderförkylning och min obefintliga ekonomi blir det inte så lätt tyvärr. Nästa gång jag tar mig till Närke får vi festa satan. Det blir perfekt. Jag ska försöka krya på mig till imorgon så att jag iallafall kan ta med ner till Drottningtorget här i trollhättan och kolla på alla lyckliga studenter. Jag tar nog på mig min studentklänning om vädret tillåter. Idag är det inget vidare, men jag hoppas verkligen för deras skull att dom får lika fint som jag hade för en vecka sen.

Dock har jag lärt mig att man ska dricka vatten när det är varmt ute, jag fick solsting och hade migrän nästan hela eftermiddagen på min student, men det gjorde inte så jättemkt faktiskt :)

Igår så var jag och älsk ute på Överby, sommarrean har ju börjat, han köpte sig en jättefin tröja/jacka, och jag fick två linnen, bild på dom kommer nog lite senare, orkar inte just nu.. :) Ska kolla på NCIS och kanske gosa med älskling . Får se vad som händer ikväll. Jag är på bra humör även om jag är trött och sjuk.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Naw sötnos. :D Hoppas du mår bättre o jag längtar efter att få se bilder på dina linnen :D PussÄÄ

2008-06-12 @ 16:22:40
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Sara

2008-06-13 @ 17:03:50
Postat av: Sara

Sötnos! Jag älskar bildbloggar :P så himla bra och så fruktansvärt fina bilder och allt!! Jag vill igen och igen och igen :*

2008-06-13 @ 17:04:47
Postat av: Elin

Du är så sjuuukt fin i den klänningen!! ::

2008-06-17 @ 18:33:06
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback