Fotad!

Idag har varit en intensiv dag, trodde ju att jag skulle kunna ta det lugnt och så, men icke :P

Solade solarium idag, många tyckte det var lite ologiskt med tanke på värmen, och jag antar att dom har rätt ;P hehe, men ja, det gjorde jag iallafall. När jag kom hem var det bara att slänga sig in i duschen, och så skulle vi iväg igen, mamma och jag, hennes jobbarkompis är utbildad frisör så hon klippte oss:) skithärligt att bli av med allt tras ;P

sen runt halv sju tiden begav jag mig till kusinerna, moster o farbror, fotade studentfoton, blev faktiskt superbra, nu längtar jag jättemkt!


Sitter just nu och försöker fixa med alla människor som ska betala till flaket o sån skit, funkar ju inte, vissa verkar inte gå o få tag på :P Jajaaaa. orka

Kommentarer
Postat av: JOhan

grattis <3

2008-06-07 @ 16:56:17
URL: http://j0han.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback